Afscheid nemen... - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Vitalis college - WaarBenJij.nu Afscheid nemen... - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Vitalis college - WaarBenJij.nu

Afscheid nemen...

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg Vitalis

17 Mei 2012 | Turkije, Ankara

Ik heb dinsdag met veel verdriet afscheid genomen van de bewoners en mijn collega's. Mijn stageperiode vond ik geweldig, waardoor ik het erg moeilijk vond om afscheid te moeten nemen, de bewoners en collega's waren altijd erg vriendelijk en wilde je overal bij hebben.

Ik mis alles wat ik deed op stage zo erg, de verzorging, de activiteiten en de gesprekken met bewoners, het voelt een beetje leeg.

Gelukkig kan ik nog wel leuke dingen doen met mijn vriendinnen, gezellig naar het café of de Starbucks om wat te gaan drinken of we gaan gezellig winkelen, een filmpje kijken.

Vandaag zijn we gezellig met z'n vijven naar het Luna Park geweest, dat was super gezellig. Ik heb enorm genoten van iedere seconde.

De dag van vertrek komt ook steeds dichterbij, ik wil eigenlijk nog niet weg, maar om je familie en vrienden weer in je armen te kunnen slaan is ook heel fijn om te doen na zo'n lange tijd. Als afsluiting was er geregeld om te gaan laserschieten, wat ik helemaal niet leuk vind, maar je was verplicht om mee te gaan. Speciaal voor de andere studenten en de leraren heb ik meegedaan met het laserschieten. Ik vond dat ik op zijn minst even mee moest doen om de avond af te sluiten.

Nu nog even de laatste foto's uitwisselen met Jenny, Maaike, Sandy en Jessica en dan maar gaan slapen, zodat ik morgen uitgerust ben voor het inpakken van de bagage en me voor te bereiden op de lange reis die komen gaat.

Groetjes,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Ankara

Op stage in Ankara

Recente Reisverslagen:

19 Mei 2012

Dit was het dan...

18 Mei 2012

Terug naar Nederland...

17 Mei 2012

Afscheid nemen...

16 Mei 2012

Afscheid stage

15 Mei 2012

Kappersshow
Vitalis

Actief sinds 24 April 2012
Verslag gelezen: 490
Totaal aantal bezoekers 34806

Voorgaande reizen:

22 April 2012 - 19 Mei 2012

Op stage in Ankara

Landen bezocht: