Afscheid stage - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Vitalis college - WaarBenJij.nu Afscheid stage - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Vitalis college - WaarBenJij.nu

Afscheid stage

Door: Maaike de Nijs

Blijf op de hoogte en volg Vitalis

16 Mei 2012 | Turkije, Ankara

Vandaag begon de dag met lekker uitslapen. Ook is vandaag mijn moeder jarig. Ik vind het heel jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar ik heb vandaag wel een andere belangrijke taak verrichten. We stoppen vandaag met stage lopen op Bilkent primary school. Ik had vandaag nog 4 lessen 2x purple class en 2x yellow class. Toen we aankwamen op school met een cake als bedankje waren de Engelse leraren heel erg dankbaar. Wij kregen te horen vandaag dat we na het 2de uur in de snacktime naar de Engelse team kamer moesten komen. Toen ik afscheid nam van purple class (waar ik het meest ben geweest) waren de meiden zo verdrietig dat het bij mij toch ook wel even brak. Toen we in de kamer kwamen, kregen we een hele grote taart met Thank you erop. We mochten deze zelf aansnijden. Het is heel fijn om te zien dat de leraren het zo fijn vonden met ons en onze hulp heel erg gaan missen. Ze vroegen allemaal dan ook of wij alsjeblieft nog konden blijven en anders onze CV's wilden achterlaten. Wij moesten ook nog even langs de directrice van de school. Dit was even spannend want wij wisten niet waarom. Uit eindelijk was het omdat we een certificaat en een sleutelhanger kregen van de school. Wij gaan weg met een opgeheven hoofd, na een geweldige en leerzame tijd op Bilkent Primary School in Turkije. Dat was hem weer vanuit hier!!

Groetjes,

  • 18 Mei 2012 - 20:31

    Rene Bernhart:

    wat leuk om te lezen fijn dat jullie zo'n geweldige ervaring mee nemen groet namens alle docenten vitalis college

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Ankara

Op stage in Ankara

Recente Reisverslagen:

19 Mei 2012

Dit was het dan...

18 Mei 2012

Terug naar Nederland...

17 Mei 2012

Afscheid nemen...

16 Mei 2012

Afscheid stage

15 Mei 2012

Kappersshow
Vitalis

Actief sinds 24 April 2012
Verslag gelezen: 1346
Totaal aantal bezoekers 34805

Voorgaande reizen:

22 April 2012 - 19 Mei 2012

Op stage in Ankara

Landen bezocht: