Stage in Akyurt - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Vitalis college - WaarBenJij.nu Stage in Akyurt - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Vitalis college - WaarBenJij.nu

Stage in Akyurt

Door: Aynur

Blijf op de hoogte en volg Vitalis

06 Mei 2012 | Turkije, Ankara

Hallo iedereen ,
Ik ben Aynur en ik loop stage in Akyurt yasamevi hier in Turkije. Het ligt buiten Ankara zo een 40 kilometer ongeveer.
Het is een speciaal verzorgingshuis met allerlei verschillende ziektebeelden. Ik loop hier stage samen met Leonie, Iris en Michelle. Wij zijn een leuke groep en hebben samen veel lol en een goeie band. Helaas duurt de reis zo een anderhalf uur, maar dat geeft niet het is het waard! Er is een leuke directrice die veel informatie geeft hoe de zorg is in Turkije. Wat ook zo toevallig is dat zij ook Nederlands praat! Dit is natuurlijk heel fijn voor de Nederlandse studenten...
Wij hebben leuke collega's in dit verzorgingshuis. Zij zijn erg vriendelijk en willen graag dat wij veel leren met dit stage. Ik tolk hier iedere dag graag voor mijn medestudenten. Zij hebben het toch moeilijk mee om de collega's en bewoners te verstaan omdat de collega's geen Engels spreken. Wij krijgen taken zoals cliënten te verzorgen. Dit vinden wij toch anders dan wij gewend zijn in Nederland. Ik observeer veel om het te vergelijken hoe de zorg in Nederland wordt geboden. Natuurlijk in Nederland vind ik persoonlijk de zorg beter, maar ben erg tevreden dat ik deze ervaring heb meegemaakt in mijn opleiding. Ik heb al een goeie band gekregen met een cliënt. Ik vind het nu al jammer dat ik afscheid moet nemen en dit vind ik heel erg...

Eerste week stage zit erop. Morgen beginnen we weer met een nieuwe week en nieuwe docenten erbij: Anita en Peter Welkom! Ik ben blij dat zij er zijn, maar natuurlijk ga ik Wesley en Sietske missen. Zij hebben 2 weken veel voor ons gedaan het zijn perfecte docenten die ik ooit heb ontmoet!

Bedankt voor jullie aandacht verslagje wordt nog vervolgd..

Groetjes

  • 08 Mei 2012 - 20:37

    Rene Bernhart:

    knap meiden ben echt onder de indruk groetjes rene bernhart

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Ankara

Op stage in Ankara

Recente Reisverslagen:

19 Mei 2012

Dit was het dan...

18 Mei 2012

Terug naar Nederland...

17 Mei 2012

Afscheid nemen...

16 Mei 2012

Afscheid stage

15 Mei 2012

Kappersshow
Vitalis

Actief sinds 24 April 2012
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 34807

Voorgaande reizen:

22 April 2012 - 19 Mei 2012

Op stage in Ankara

Landen bezocht: