Hallo hier een verslag van Bo uit Turkije. - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Vitalis college - WaarBenJij.nu Hallo hier een verslag van Bo uit Turkije. - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Vitalis college - WaarBenJij.nu

Hallo hier een verslag van Bo uit Turkije.

Door: Bo

Blijf op de hoogte en volg Vitalis

04 Mei 2012 | Turkije, Ankara

Vandaag ben ik om kwart over 9 opgestaan om vervolgens voor de 4e keer naar mijn stage adres toe te gaan. En ik werk trouwens in een kapsalon. Elke dag begin ik om half 11. Rond kwart voor 10 vertrekken wij naar de bus de reistijd naar de kapsalon is ongeveer 15 min. Als wij dan op onze stage aankomen drinken we eerst gezellig één kopje thee met z’n allen. Ik leer eigenlijk best wel veel want hier is het föhnen heel anders als in Nederland het is heel indrukwekkend om te zien hoe ze hier föhnen. Ik heb het zelf ook al gedaan bij klanten. Onze baas is erg betrokken in de kapperswereld. Hij doet zelfs ook mee aan kappershow. waar ik en Ashley 15 mei zelf mee mogen naar een kappersshow om te kijken hoe ze het hier doen. Wat ik zelf heel leuk vind is dat onze baas elke dag mijn haar doet hij is erg creatief. Over het algemeen is het niet zo druk in de kapsalon maar als er dan klanten komen betrekt hij ons er wel bij. Onze collega’s voor nu zijn erg vriendelijk alleen we kunnen niet zo goed met communiceren, omdat ze alleen Turks kunnen praten; onze baas kan wel Engels. Elke middag eten we ook gezamenlijk. Nou ik hoop dat jullie iets meer te weten zijn gekomen over mijn stage.

Greets from Turkey!

  • 11 Mei 2012 - 19:40

    Rene Bernhart:

    fantastische ervaringen zeg ! nog een week geniet er nog van namens alle vitalis docenten KNAP HOOR

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Ankara

Op stage in Ankara

Recente Reisverslagen:

19 Mei 2012

Dit was het dan...

18 Mei 2012

Terug naar Nederland...

17 Mei 2012

Afscheid nemen...

16 Mei 2012

Afscheid stage

15 Mei 2012

Kappersshow
Vitalis

Actief sinds 24 April 2012
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 34808

Voorgaande reizen:

22 April 2012 - 19 Mei 2012

Op stage in Ankara

Landen bezocht: